Elämä on epäreilua. Ihan oikeasti. Mut toisaalta "positiivisenaa" ihmisenä näen kaiken reiluksi. Esimerkiksi äiti kielsi multa netin kokeiden ajaks, (jonka ymmärtäisin jos olisi tehnyt niin aina)mutta nyt minun on helpompi saada niitä toivomiani kaseja. Kiitos äiti, mutta miksei edes viikonloppuina? Toki olen nytkin salaa koneella, mutta kohta kaikkitieäväinen tero tulee alas ja muistuttaa minua. Tai iskä, joka rakastaa minua ihan hirveästi. -.-''

Mhh.. Mitähän vielä.. ainiin mun piti haukkua mun ruotsin opettaja ja ruotsin kieli.

On NIIIIN epäreilua että sain 4½ pistarista vaikka tiesin melkein kaikki sanat ruotsiksi. Mutta päämätä opettajamme rokottaa kirjoitusvirheistä joita taisin tehdä ihan liikaa. Meeen koht Ullan luo ja sanon et haluun vaihtaa ruotsin kielen Viroon (huomatkaa iso alkukirjain Virossa, muttei ruotsissa) joka muistuttaa kielellisesti Suomea. Selviää logiikalla. Huah. kaikki niin  vihaa mua :'''(

Jasitten..?

Mulla on maanantaina kemian rästikokeet, tiistaina ruotsin kokeet ja perjantaina yhteiskunta kokeet.. ewwwkkkkkkfuck